השיעורים שלנו

  • rss


ג'ירוקינסיס

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  559 צפיות  |  קרא עוד  |  May 3, 2016
ג'ירוקינסיס היא שיטת אימון ייחודית מעולם הגוף- נפש, המשלבת בין מחול, יוגה וטאי-צ'י לאימון גופני מתקדם זורם ומענג. התרגול יוצר שינוי גופני, עמוק מדויק וטבעי. ג'ירוקינסיס גורמת לנו להרגיש יותר טוב בגוף שלנו, משחררת מכאבים וממתח, וממלאת בחיוניות, שמחה וקלילות. השיטה הזו מלמדת אותנו מחדש על הסידור הנכון של הגוף שלנו, וכיצד לנוע ולנשום באופן שנכון ומתאים לנו. מומלץ מאוד ומתאים לכולן.
 

מחול מזרחי

ענהאל שרה ענהאל שרה  |  546 צפיות  |  קרא עוד  |  May 3, 2016
בתחילת השיעור עושים חימום לצלילי הדרבוקה ומחממים את כל איברי הגוף עם תנועות שאיתם נעבוד על ריקוד בהמשך ואחרי החימום מתחילים בריקוד. מחול מזרחי זה עבודה על הפרדה של פלג גוף עליון ופלג גוף תחתון, מאוד מאתגר כי זה הפעלה של שרירים שלא רגילים לעבוד איתם, אווירה כיפית והמון הנאה ואנרגיה, ובעיקר שחרור הגוף.
 

יוגה

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  525 צפיות  |  קרא עוד  |  May 3, 2016
מטרות-העל של תרגולי היוגה השונים הינן לחבר בין גוף ונפש כך שנחוש נינוחים ורגועים יותר ונדע להקשיב לעצמינו הרבה יותר מקרוב. תרגול היוגה גורם למתאמן לשלוט על קצב הנשימות שלו ולהיות מודע אליהן. למעשה, במהלך התרגולים מתרחשת פעולה של הרפיה פיזית ונפשית אשר מחזיקה מעמד הרבה מעבר לזמן האימון. הפגת המתחים והרוגע הינה הבסיס לאפקט המיטיב של תרגול יוגה על בריאות הנפש של המתאמן, לטיפול ומניעת דיכאון, הפחתת חרדות ועוד.
 

יוגלאטיס

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  1162 צפיות  |  קרא עוד  |  May 3, 2016
שיעור המשלב בתוכו תרגילים מעולם היוגה ומעולם הפילאטיס. אימון היוגלאטיס יחזק את הגוף וישפר את היציבה הנכונה- מה שיוביל להפחתת כאבים ולהורדת לחץ. התרגול גורם להגמשת הגוף, לחיטובו ולחיזוקו. בנוסף, להביא למודעות גבוהה יותר ולפתח את הגוף באופן מאוזן. מומלץ מאוד, מתאים גם למתחילות. רמה- קל עד בינוני.