המעגל המרכזי

  • rss


ג'ירוקינסיס

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  השיעורים שלנו  |  334 צפיות  |  קרא עוד  |  May 3, 2016
ג'ירוקינסיס היא שיטת אימון ייחודית מעולם הגוף- נפש, המשלבת בין מחול, יוגה וטאי-צ'י לאימון גופני מתקדם זורם ומענג. התרגול יוצר שינוי גופני, עמוק מדויק וטבעי. ג'ירוקינסיס גורמת לנו להרגיש יותר טוב בגוף שלנו, משחררת מכאבים וממתח, וממלאת בחיוניות, שמחה וקלילות. השיטה הזו מלמדת אותנו מחדש על הסידור הנכון של הגוף שלנו, וכיצד לנוע ולנשום באופן שנכון ומתאים לנו. מומלץ מאוד ומתאים לכולן.
 

מחול מזרחי

ענהאל שרה ענהאל שרה  |  השיעורים שלנו  |  331 צפיות  |  קרא עוד  |  May 3, 2016
בתחילת השיעור עושים חימום לצלילי הדרבוקה ומחממים את כל איברי הגוף עם תנועות שאיתם נעבוד על ריקוד בהמשך ואחרי החימום מתחילים בריקוד. מחול מזרחי זה עבודה על הפרדה של פלג גוף עליון ופלג גוף תחתון, מאוד מאתגר כי זה הפעלה של שרירים שלא רגילים לעבוד איתם, אווירה כיפית והמון הנאה ואנרגיה, ובעיקר שחרור הגוף.
 

יוגה

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  השיעורים שלנו  |  303 צפיות  |  קרא עוד  |  May 3, 2016
מטרות-העל של תרגולי היוגה השונים הינן לחבר בין גוף ונפש כך שנחוש נינוחים ורגועים יותר ונדע להקשיב לעצמינו הרבה יותר מקרוב. תרגול היוגה גורם למתאמן לשלוט על קצב הנשימות שלו ולהיות מודע אליהן. למעשה, במהלך התרגולים מתרחשת פעולה של הרפיה פיזית ונפשית אשר מחזיקה מעמד הרבה מעבר לזמן האימון. הפגת המתחים והרוגע הינה הבסיס לאפקט המיטיב של תרגול יוגה על בריאות הנפש של המתאמן, לטיפול ומניעת דיכאון, הפחתת חרדות ועוד.
 

יוגלאטיס

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  השיעורים שלנו  |  696 צפיות  |  קרא עוד  |  May 3, 2016
שיעור המשלב בתוכו תרגילים מעולם היוגה ומעולם הפילאטיס. אימון היוגלאטיס יחזק את הגוף וישפר את היציבה הנכונה- מה שיוביל להפחתת כאבים ולהורדת לחץ. התרגול גורם להגמשת הגוף, לחיטובו ולחיזוקו. בנוסף, להביא למודעות גבוהה יותר ולפתח את הגוף באופן מאוזן. מומלץ מאוד, מתאים גם למתחילות. רמה- קל עד בינוני.
 

פציעות ספורט-כיצד נימנע מהן?

מיכאל יגודייב מיכאל יגודייב  |  כושר בג'אמפ  |  1352 צפיות  |  קרא עוד  |  Jun 25, 2013
פציעות ספורט-כיצד נימנע מהן? מיכאל יגודייב. חודשי החורף והאביב חלפו, עברו והותירו את אותותיהם על גופינו. בגדי הקיץ שכה אהבנו כבר אינם תואמים למידות שתפחו עם הזמן. הצורך והרצון לחזור לכושר הינם חזקים ובלתי נמנעים. אם כן נשאלת השאלה, מהי הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות זאת ?
 

הסוף לדיאטות הקסם

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  כושר בג'אמפ  |  1356 צפיות  |  קרא עוד  |  Jun 25, 2013
הסוף לדיאטות הקסם סבתא אמרה שכדאי לאכול רק כרוב, שכנה שלי הבטיחה שדיאטת עגבניות זה התרופה, וברחוב ראיתי מודעה על עוד דיאטה "מופלאה". מה לא ניסתי? דיאטה אחר דיאטה, ניסיון אחר ניסיון, לקיחת כדורים, הורמונים, הרעבה ועוד..." אבל... למרות הניסיונות והרצון עדיין לא הצלחתי לרדת במשקל! למה זה קורה? מה לא טוב בדיאטות לא מאוזנות?
 

חלום השיבה לגיזרה – פעילות גופנית לאחר הלידה

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  כושר בג'אמפ  |  1432 צפיות  |  קרא עוד  |  Jun 19, 2013
את, האם המאושרת , עמלה וטורחת יום וליל כדי להחזיק את הבית באהבה , על אף כל הטרחה, הטיטולים הבכי והעייפות, את משתדלת לשדר שמחה וביטחון לכולם. הילדים מחייכים ונהנים מהתינוק החדש ואפילו בעלך מקבל את תשומת הלב המגיעה לו.
 

כיצד נתאמן לאחר הלידה בצורה הטובה ביותר?

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  כושר בג'אמפ  |  1246 צפיות  |  קרא עוד  |  Jun 19, 2013
יש לשים לב במיוחד לחיזוק שרירי הבטן, הגב ורצפת האגן. שרירים אלו נחלשו מאוד במהלך ההיריון והלידה וחשוב לחזק אותם. ניתן להשתתף בשיעורי פילאטיס, בכדי ללמוד לאסוף את רצפת האגן בצורה הנכונה. כמו כן, בשיעורי פילאטיס ישנו דגש רב על חיזוק שרירי הגב ויציבה נכונה.
 

לחיות באושר ובכושר עד עצם היום הזה..

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  להיות בכושר  |  2096 צפיות  |  קרא עוד  |  Apr 3, 2012
עוד משחר ההיסטוריה האנושית היה ידוע וברור כי פעילות גופנית היא חיובית וחיונית לבריאות הגוף והנפש, והספורט התפתח בד בבד עם הקדמה הטכנולוגית והתעשייתית, מכיוון שבני האדם חשו כי הקדמה מנוונת את הגוף וכי קיים צורך אמיתי בשמירה על איזון בין פעילויות היומיום לבין התעסקות בכושר ובהתעמלות. העולם המודרני
 

ב-2012 ה- jump שלך יגיע בגדול!

יצחק נחמד יצחק נחמד  |  כושר בג'אמפ  |  1299 צפיות  |  קרא עוד  |  Apr 3, 2012
הנה, תמה לה שנת 2011 ולמרות שבטח הצלחנו להשיג אי אילו הישגים בחיים הפרטיים, המקצועיים והציבוריים שלנו, בטח נותרו כמה שאיפות שלא התממשו, כמה רצונות וצרכים שלא באו לידי ביטוי משמעותי וכמה הבטחות שהבטחנו לעצמנו ולא הספקנו להגשים.