כיצד נתאמן לאחר הלידה בצורה הטובה ביותר?

יש לשים לב במיוחד לחיזוק שרירי הבטן, הגב ורצפת האגן. שרירים אלו נחלשו מאוד במהלך ההיריון והלידה וחשוב לחזק אותם. ניתן להשתתף בשיעורי פילאטיס, בכדי ללמוד לאסוף את רצפת האגן בצורה הנכונה. כמו כן, בשיעורי פילאטיס ישנו דגש רב על חיזוק שרירי הגב ויציבה נכונה.

תזונה - הקפידי על תזונה נכונה ובריאה, דאגי לאכול 5-6 ארוחות ביום הכוללות את כל אבות המזון,  על מנת לספק לך ולתינוקך את מרכיבי האנרגיה לה אתם זקוקים, כמו כן הקפידי על שתייה מרובה.

לסיום, הקשיבי לגופך. אל תתני למטלות הבית והיום יום לגרום לך לפגוע בבריאותך.

זכרי, אמא בריאה היא אמא טובה יותר !              

מזל טוב! ובהצלחה ..

שושי אורלוויק , (מאמנת כושר ; מדריכה טרום ואחרי לידה ; מאמנת פילאטיס אירובי ועיצוב מתמחה בספורט טיפולי לילדים וסטודנטית לתואר שני בחינוך גופני).

 
 | יצחק נחמד יצחק נחמד  |  כושר בג'אמפ  |  1586 צפיות  |  Jun 19, 2013

תגובות

תגובות





פעולות
מחבר