פילאטיס

שיעור שבו מחזקים בעיקר את שרירי הליבה- בטן, גב, רצפת האגן ושרירים מייצבים. 
עבודה שמתמקדת באיזון בין חיזוק השריר ובאותה מידה הגמשתו, משפר את הקורדינציה התנועתית שמחברת בין תודעה לתנועה ומשפרת את טווח התנועה במפרקים, וכן משחררת וממריצה את מחזור הדם.
קצב השיעור מתון ובו מבצעים מקבץ תרגילים לפי הוראות המורה.
מצוין להפחתת כאבים כרוניים, משפר גמישות ותפקוד יום יומי, עוזר לשיווי משקל ויציבות תוך שליטה על עקרונות ריכוז, שליטה, מרכז, זרימה ודיוק בנשימה ובנוסף מעצב את הגוף.
מתאים לכולן ובעיקר לפני ואחרי לידה.
 
 
 | יצחק נחמד יצחק נחמד  |  השיעורים שלנו  |  773 צפיות  |  May 3, 2016
כללי
 

תגובות

תגובות





פעולות
מחבר